Sunday, January 16

BenGanGnyer tahap Cipan

aduhh...ari nih pagi2 lagi sakit pala..bengang dengan sikap manusia yang x prihatin..

kalau la sikap dia tu tidak menyusahkan orang lantak pi laa aku pun malas nak bising2...wat penat palo den ajoo...tapi bila dia buat hal...bila itu masalahnya...1st org tuju adalah aku. sebab aku org terdekat..xkan la nak jawab ehh saya tak tau bukan saya jaga benda tu..x ker bangang jawapan aku tuh?? dah la nanti2nya menyusahkan aku lepas tuh menyusahkan orang ramai pulak...uihhhh x reti2 kerr makhluk oi??? bukan sekali ko buat hal dah beberapa kali la...x sedar2 diri lagi ker??? ohh lupa la ko memang jenis manusia x sedar diri kann..ko xkan ngaku silap ko kan ko rela org lain susah dr ko ngaku salah kan... alahai...kesiannya aku kat ko .. makhluk jenis apa agak2nya x reti menjaga alam sekitar??? kemudahan org kasik ko salah guna x pandai nak guna?? nak salahkan org lain?? bila kemudahan itu di tarik balik?

sungguh ko nih jenis x reti bahasa kan...suka menyusahkan org lepas ko buat masalah ko blah wat x reti kan di samping ko tunding2 kat org kan... karang kalu aku maki cukup2 ko nangis... eehh sorry la bebb aku x main la maki2 merata2 cam makcik felda nih...sebab aku bukan mcm ko.. aku ada standard yg aku jaga...aku cukup menjaga apa2 yang ada kaitan ngan aku langsung atau tidak..aku xkan buat masalah dengan org kalau org tuh x buat masalah ngan ako .. tapi nih ko dah la manusia x sedar diri...xnak ngaku itu perbuatan ko kan..(opss lupa org berak tengah jalan mana nak ngaku tuh taik dia kan)

dah laa hal itu jadi masalah sejagat...dengan aku2 skalik bermasalah sebab merebak kat bilik aku...kecik2 xnak skolah blajar ilmu alam dan manusia bila besar menyusahkan org dengan perangai bangang ko tuh..berubah laa weii ko tuh bukannya makin muda makin tua...

aku kecoh2??? harus laa aku kecoh sebab aku peduli apa sahaja yang berkaitan dengan keselamatan.


dah la tuh...bila aku kecoh2 pulak...ada org main2 laakk....tau la selama nih aku baik bleh wak lawak gurau2 tapi aku bengang laa bila time aku bengang bleh wat lawak x amik seriyes...helloo....ko nak main2 ini bukan masanya..

bleh x mulai ari nih aku malas nak lupakan batas itu....aku nak tetapkan sempadan berlin yang aku wat x nampak selama nih?? bleh x?? sorry la beb kalau lu nak terasa...waktu kerja is waktu kerja...luar keje lain citer.

No comments:

Post a Comment

mekasih kerana sudi menconteng arang kat blog sayer

(^_^)V