Saturday, February 19

HePy BuffdaY kawaN ~ aReeN

tO my FreN areen...


aku buat entry nih khas utk lu....hahahahha...sorry la beb aku sungguh terlupa besday ko di kala aku tertanya2 bila la besday ko sebab budak2 kat fb lu bsing2 pasal besday lu.. malam td aku xleh nak tido (ada la dlm jam 4 pagi br bleh tido) kalau ko prasan aku post bestday wish kat ko...( merapu ker aku tulis birthday mcm2 jenih?? )


hahaah sungguh aku x prepare apa pun utk ko...nak kasik adiah lagi ler lupa...kua kua kua kua....tp xper aku dah janji akan post hadiah kay ko kan....nnt la aku pusing bandar nih cari adiah....


weiih...ko masih ingat kali pertama kita masuk dip dulu?? hahaha muka skema mayat wwooo...masa tuh aku x kenal ko sgt...aku kawan ngan rumet aku jer....pastu baru la kenal sorang demi sorang dlm kelas....masa tuh ko kan baik ngan  minah ipoh yg sengal tuh...dan aku pun terkawan ngan ko skali sebab aku kawan ngan dia...dan masa tuh jugak kita dan gaduh seround kan.... dan masa tuh jugak kita wat ari tukar2 adiah...hahahha poyo sungguh.....la mana ada tukar2 adiah daah...tukar kutuk ada lah ngeh ngeh ngeh ngeh


lepas ko ko keje..mula2 kat tempat kita dip dulu..pahtu ko pindah ke tempat skang....dan aku plak masa tuh belajar kat situ...hahah selalu lak ako lepak kat tempat ko...muahhahahahhaa....sampai muka aku bersepah kat fakulti ko kan.....indahnya masa aku blajar dulu...huhuhuhuhuhu...


lepas tuh....satu demi satu kejadian menimpa kita..kita saling bersandaran bertukar bagu meratib duka kita.....dan akhirnya ia tawar di bahu kita....kita?? masih bergumbira dgn cara kita x menyusahkan orang kan kan kan..... gaduh2 gak...kawan tetap kawan....xde la hipo2 segala....


apa pun mek....aku bersyukur ada kawan seperti mu mek...di saat aku kesedihan..kegenbiraan..pada waktu apa saja ko sentiasa ada....dan sesungguhnya bergaduh tanpa usul periksa hanya merugikan diri sendiri....kita yang jujur ( yer ker ) dalam persahabatan insya allah akan kekal sampai bila2....oi...ingat eeehh...nnt kita nak berbesan  derr....hahahahahaha...


dah2 geli la aku nak wat jiwang2 ngan ko...apapun ...










aku harap dapat berkawan dengan ko 1000 tahun lagi !!!

2 comments:

  1. thank u babe...i hope so...semoga ikatan persahabatan yg terjalin selepas kita saling mengenal isi hati dan budi masing2, rupa2nya kita juga sama2 mnegalami nasib dan dugaan hidup yg hampir serupa...terima kasih teman kerana sudi menjadi pendengar dan penasihat x berbayar sye selama ini...byk rahsia yg tidak boleh diungkap dipahat mati di dalam minda dan hanya kita sj yg tahu sehingga bila2...mudah2an, allah lindungi sahabatku , Che Suhailah abdul rahman daripada manusia2 yg berniat jahat terhadap dirinya....aminn.....

    ReplyDelete
  2. hahahahahha...

    dr tadi aku dok pk saper laaa mat faiz nih.... x tercapai akalku daa.... skali ko derr.... muahahahahaha....

    insya allah kita di lindungiNYA

    ReplyDelete

mekasih kerana sudi menconteng arang kat blog sayer

(^_^)V