Tuesday, June 14

miskinnyer aku !!!

huhuhuhuhu....

sungguh....korang x caya??? duit aku tinggal brp hengget ajer lagi nih.....dlm bank ler....nak pi cucuk serba salah der... itu gara2 semalam laa.... eehh kelmarin ler....eehhh malam kelmarin ler...

konon2 xnak la makan masa tgk bola tuh...bila dh agak frust..aku tukar bj tidur - pakai trek n sarung sweater n drive p mekdi yg bukak 24hrs tuh...sampai 1/4 jalan baru teringat yg duit aku dlm poket sluar lain...cit.....check2 sibbaik ada atm kad..tros singgah mebeng n amik la 50henggt semata2 nak penuhkan isi perut...

lepas tuh,esoknya.... konon2nya nak pi wat facial..skali kedai tutup..pahtu singgah atm(again !!) cucuk duit n drove to saloon pi ptg rambut n cuci...xnak steam sbb duit x cukup....habis lagi 50 hengget...pahtu pi PARKSON !!! yaa ini paling gila...sebab ada sale handbag berlambak2....aku cari2 la beg yg rega 90 hengget dan beli....sblm balik beli mekdi lagi 15 hengget...dan duit aku tinggal lagi 7 hengget...ayooooo...

ini la dia beg Timber yg reganya kurang 5sen 90hengget.... ok la tgh sale 70%...
xde la sampai beratus yg buat aku bengkek bila cepat rosak


gila kaauu....nak makan apa seminggu nih??kena isi minyak lagi??? gaji minggu depan....

sungguh aku giler.... di tgh tahun...

:(

No comments:

Post a Comment

mekasih kerana sudi menconteng arang kat blog sayer

(^_^)V