Monday, June 13

pada hari itu

pada hari itu ;


  • adalah hari ulangtahun kelahiran.. katanya ada hadiah...tunggu punya tunggu hadiah x dpt lagi sebab adiah xleh amik lagi...so kononnya mlm tadi patut leh dpt la adiah kan...kena postponed lagi....apa la nasib...
  • adalah hari selection ke-2 boling utk mewakili organisasi...kononnya selection yg wat kat melaka ari tuh kononnya tidak di kira...so kelab boling terpaksa akur dan organised selection yg lain. yg jadi x sah tuh sebab konon2nya ada rungutan/tak puashati di kalangan beberapa org .... ampeh... aku x p.. tunggu ajer diorang update...last2 bila dh selesai yg tukang komplen x join selection tuh n xde org baru pun yg masuk dlm list kecuali team pompuan yg memang dr hari tuh listnya tidak memberangsangkan...
  • perlawanan piala FA final... ada kata2 best dr sorang kawan : nak kata jual game, takut deme mmg x jual. nak kata x jual game mcm jual. aku?? komen aku?? memang dr awal gaya kalah ada sebab main xde strategi langsung, berterabur.. sejak pakcik kelkatu jadi coach aku x suka... aku nak pakcik sathi jadi coach....br besh !!
dan pada hari itu juga aku tido bagai nak rak....hahhahahhahaa....giler !!!

No comments:

Post a Comment

mekasih kerana sudi menconteng arang kat blog sayer

(^_^)V