Saturday, April 9

Citer SeleksYen n Muscular Pain..

maka tersebutlah alkisah di penglipurlarakan ... mengenai seleksyen SUKUM yg telah berlangsung dgn jayanya kat MIBC pada 8 hb baru nih...

adalah tersebut acara seleksyen itu di jalankan dalam 2 sesi tapaknya.. sebelah pagi sebanyak 6 games dan 6 lagi pada sebelah sore sehingga kehabisan selepas isya'.. maka berjalanlah sesi pertama dengan jayanya walau awal2 tersebut teramatlah kabur utk score tinggi... last2 wat kuar si limao bali makan bolehlah mencari cara untuk score... di nyatakan masa blok 1 itu sudah terasa2 sakit bahu kanan pembeban bola yang beratnya melebihi capaian 6 kg..

arakian blok 2 sesi petang di jalankan juga dengan keadaan semakin lama bahu n tengkuk terasa sakit.. ku ingatkan mau demam kura2 sejuk menggigil2 dengan tonsil yg konon mula mahu membengkak lantas ku bedal eskrem dr gerai luar barang 2 scoop.. dengan paksarela terhadap bahu kanan aku menamatkan baki 6 games agi dgn balingan sesuka hati.. sungguh tidak larat nak baling bola batu itu...

selesai seleksyen aku balik dan mandi sesungguh hati.. dgn hajat mau tido secepat mungkin... bila mau panjat katil mak aaii sakit sungguh belakang tengkuk bersama saluran esophagus yang di tekan/di tarik oleh urat... setelah lena hampir tgh malam sampai nasi pun x makan (camno nak makan kalu telan air pun dh skt) aku terbangun awalpagi dengan rasa leher yg sakit amat... terasa nak menangis pun ada derrrr... sbb jauh dr babytua xleh nk ngadu.. maka aku pun berkira2 untuk pulang ke kampung halaman dengan kapal besi atas.. tp oleh kerana tiket mahal dn aku takut miss flight maka ku batalkan hasrat.. sesudah sujud menyembah YG ESA aku tido kembali.. di sedarkan pula panggilan dr babytua... suruh pi klinik.. so tghari sblm bertolak balik ke KL aku singgah klinik.. yeeesssss NEUROMUSCULAR PAIN !!!! amik ko... teruk sangat sampai darah aku pun naik...

sudahnya tabib yg baik hati yg peramah serta tua menyatakan sakit itu bertambah teruk dgn aku main nak perabihkan 12 games itu.. so aku di bekalkan dengan 3 ubat penahan sakit otot kasik relax n lembut dan juga ubat demam sbb maybe aku ada demam sket ms pi jumpa dia..dengan bekalan cuti 3 hari serta bayaran yg murah RM35 !!! wahhhh mau terkujat aku..

so esok balik kb... hrp2 sakit berkurangan....tido dulu...

No comments:

Post a Comment

mekasih kerana sudi menconteng arang kat blog sayer

(^_^)V