Wednesday, April 13

sesi mengurut...

oleh kerana sakit urat sarap abih masa seleksyen boling baru ini....hingga menyebabkan aku terpaksa pi klinik sblm balik ke KL... dan seterusnya hampir mao pitam kat shopping complex... dan bla bla bla.. sampai je ke rumah aku usahakan jejaki tukang urut....

dha contact en. saru yg kata ada kenalan bleh urut2...aku pun pegi ler mlm tadi....

** errkk...camno nih..aku dh la penggeli**

alah...redah ajer la....asalkan aku sihat lega.. geli2 tolak tepi...

setelah 2 jam... tidoo.... bgn pagi ni... alhamdulillah... baik dh sakit2 urat yg mencengkam esofagusku...

xpo ler lepas nih nak men banyak2 games kena warming up dulu...karang jadi camnih balik nasib badan ler...


ini gambo2 sekitar seleksyen ari tuh....cilok dr fb kawan :P

member2 dr 1 branch
ini dr penang.. naik bas all the way from penang n tido kat tol sementara nunggu MIBC bukak

me; br sampai dr kl dgn member :P


gaya xleh blaaahhh sesangat
buncitnyer aku..



kena pi trening lepas nih...sedia utk julai akan datang

No comments:

Post a Comment

mekasih kerana sudi menconteng arang kat blog sayer

(^_^)V