Saturday, April 2

Juara Bertahan ~~ raTu pun bertahan

ari nih ada match Apex Bowl kat Mutiasa bOwl..

team aku ~ aBE seLI, zaKi, aZuar n aku (sorang pompuan - syarat pertandingan). masih kekalkan ahli yg sama, nama yg sama.. tp baju aku xleh pakey sebab tecitt... bukan la tecitt sgt tp kalau aku pakey jadi seksi... :P

4 games, 2 games tukar lane sintetik-kayu. so adil lah.. 2 games pertama score cm haremmmm sbb aku masih lemah sbb sakit paler dr malam tadi sehingga tghari, sejam sebelum game. tp team masih kekalkan score >600 pin fall.

sesi ke 2, main kat lane sintetik, nak upkan score utk menten juara.... yer loorr.. yg lepas kami dh juara .. so kali nih kena menten juara jugak laa kalu dpt... usaha jer.... dpt x dpt len citer... nak2 ada 2 team score tinggi dr kitorang utk 1st game tuh...

baling punya baling.... dpt laa last score 199, team dpt 677 pin fall... hua hua hua .... ni doubt kitorang lah juara hua hua hua hua....

ini koleksi medal yg aku dpt

2 left ~ yg baru dpt, 2 right ~ last series

itu lah dia ... sapu bersih... so lepas penyampaian hamper yg kecik ( yg lepas punya hamper juara tinggi 3 kaki woo ) budak2 yg jadi ajk bergambo ngan aku... ngeh ngeh ngeh... segan la puleek... x kisah laa.. ratu la konon... kalau main ngan org pandai ko nyer score corot !!.. pedulik aahh.. janji aku dpt medal nih :P


caaaoooo !!

No comments:

Post a Comment

mekasih kerana sudi menconteng arang kat blog sayer

(^_^)V