Saturday, May 28

APC Dinner n Sanjungan Budi

mlm td berlangsung makan malam untuk semua pekerja yg bersara, 25thn dan APC..

well.. my first time pi dinner yg formal sesungguh ... dgn seat yg telah ditetapkan. me duduk semeja dgn sorang matron (dulu sister), suami sorang kawan dr school sekampus dan beberapa orglain yg aku baru kenal.... muahahaaha keras kerejung jadinya aku ....

penyampaian anugerah di mulai dengan mereka yg bersara wajib/kematian.. maka terpampang la 2-3 nama yg aku kenal... samada bersara atau yg telah meninggal dunia. kemudian mereka yg setia bersama selama 25thn kerja dan di akhiri dengan penerima APC.. termasuk aku dan beberapa org kawan.pensyarah dr school yg sama.

makanan?? biasa la kalu kat hotel...ikannya amat mengecewakan.. a bit hanyir.. hak lain2 ok lagik...

deco majlis?? lawa gak sbb la nih dh mula cuti skolah maybe ada wedding kat hotel tuh...

gambar xde sgt since aku dok semeja dgn makcik2 (cehhhh mcm la aku muda lagi panggil org makcik) so segan la nak mintak diorang amik gambar..

cuma ada gambar dgn kak maria jer itupun lepas event.. sbb terperasan pakai tudung yg sama 99% !!

giler... korang tgk la sendiri....



so thats it....

No comments:

Post a Comment

mekasih kerana sudi menconteng arang kat blog sayer

(^_^)V