Thursday, May 5

Blog Template-Design whatever....

sehingga hari ini, entah berapa kali aku susn atur-kemaskini-ejas aku nyer blog...padahal baru je 5 bulan aku ber-blog-ing nih...

x mcm org lain bertahun2...

x kisah laa...

spt yg korang tengok... ini yg latest rupa-kejadahnya blog aku ni :

taaaddaaaa !!

yg sebelum ini ??? berupa2 blog aku.. drp kosong dgn header katun gilerr...lepas itu ini..lepas tuh design header sendiri...lepas tuh amik gmbr dr pakcik gugel wat BG dan macam2 lagi laa sehingga aku pi jengah blog si rodiah nih... sungguh aku jeles ngan dia punya rupa..

then aku godek2... aku pun setting template yg ini...

not bad at all..my taste...

sorry aku x capture rupa blog aku sebelum ni... x terpikir pun...

opss...nature's call...chaooo !!

2 comments:

  1. pasni aku pun kena godek2 gak ler meksue...hehehe....nak blog cam sekolah tadika banyak kale n katun hehehe

    ReplyDelete

mekasih kerana sudi menconteng arang kat blog sayer

(^_^)V