Sunday, May 15

Penangan Angry Bird

oppsss....

ok... kali ini aku nak citer pasal game yang berhantu untuk minggu ini.. bukan game vass vogeh sgt pun.. game budak2... tp memerlukan strategi yg buat pala aku sakit utk 2 hari ni.... nak tido pun xlh wooo dok ingat nak main game nih...

ok.. jom kenali watak dlm game ini dulu :




di inspired oleh watak sesame street

cm simple math kan??

well.... ini kira cm kuasa2 yg si burung2 bengang tuh ada...


kalu nak main game nih kena study dulu...

:(



ada soft toys...comeeellll !!! kalau aku jumpa sure aku beli toys nih

yg ijao tuh aku xnak...muahahahaha

shedapnyer peloookkkk

btw... ini screen-cap :



nak main???

klik sini - ANGRY BIRD

good luck !!!

No comments:

Post a Comment

mekasih kerana sudi menconteng arang kat blog sayer

(^_^)V