Wednesday, March 2

apabila hari itu berlalu....

bila masuk bulan baru....dah bermula xtvt baru aku.....


betul nih....bukan main-main


sejak semalam bz .. ke hulu ke hilir ke sana ke mari....bukan pura2 bizi tapi aku memang bz...



buat n3 baru nih pun kepala dok ligat berfikir.... nak rehatkan sekejap update lerr citer aku kat sini...



ada banyak citer.... tp citer pasal eskrem n batuk pun x buat lagi.... hhuhuhuhu malam nih la kot aku update citer2 tuh...

...tp sayer xde twitter kekdahnya..



thank you...
TT_TT

teringat 1 pesanan kat opis atas..berbunyi begini :

ANDA DI LARANG MUNDAR-MANDIR DI SINI 
MEMEGANG KERTAS/FAIL DENGAN 
MUKA PURA-PURA BIZI

siot jer budak yg buat poster tuh...siap lukis gambar lagik....aku tau dia tuju kat sapa hahahahhahahhahhaha..

oh tazmir where are you now ??




No comments:

Post a Comment

mekasih kerana sudi menconteng arang kat blog sayer

(^_^)V