Wednesday, March 30

jam baru !!!

hari ini (term hari ini adalah hari semalam mengikut tarikh) entah apa mimpi ntah... berazam nak pi beli jam baru..dh agak lama berkira2 nak beli jam... tp x berkenan bila pi usha2 kat kedai..

bukan xde jam.. bukan jam yg ada dh buruk.. cuma nak gantikan jam yang pecah gara2 kecuaian sendiri..

tgk jam nih...crack cermin sebelah kiri tuh..... hu hu hu hu...jarum saat pn dh tertanggal.. jarum lain x gerak :-(
cedihhh tgk jam nih... sbb jam nih hadiah dr babytua... 2nd gift.. jatuh dr beg ms kalut2 nak pi keje... nak nangis jer masa tuh... dh la jam nih jam yg pertama jam mahal yg aku pakey.. nak harapkan aku beli... aku beli jam QnQ jer laa murah n lasak...50hengget jer.... jimat duit :P

lgpun jam nih talinya pun dh rosak... temporary jer tali yg ada tuh... order dr kedai setahun x sampai2 talinya.. last2 pecah.... apo nek bueekkk.... terpaksa la pakai jam yg baru ms tuh...

payah gak pakai jam yg baru... bila mem boling jer kena hati2 sbb takut terbaling jam sekali... yer loor... wa pakai jam tgn kanan... i am right handed person der... pernah laa klipnya terbukak ms men boling.. sibbaik x terbaling ngan jam tuh... kalau pecah yg tuh lagi aku menangis sbb jam tuh lagi mahal dr jam yg bonia tuh.. n hadiah besday yg pentingnyer !!..

so lepas dok sembang2 ngan babytua mlm td sambil2 dok tunjuk jam yg aku berkenan... aku rasa cm nakkk naaakkk beli jam baru.. dia suh beli jam bonia tp bonia mahel.. lgpun pattern yg ada aku x berkenan... nak beli jam tali kulit takut talinya akan problem esok2... cari jm yg tali besi x lawo sgt...

nasib baik bawak marni masa nak pi beli tuh.. dia laa tukang consult pilih jam hehehhehehe... dan ini lah jm yang aku beli :P



dan rupa jam ini kat tangan aku :


abaikan lengan yg berbulu itu :P


so itu la dia jam baru ku... hu hu hu hu hu.... beli sendiri tauu.... n utk masa  ini... sehingga jam ini... babytua x tau lagi aku beli jam ini berupa ini brand ini.. hua hua hua hua...

kalau bernasib baik bleh la claim... kalau tak.. mmg ako korek saving aku beli jam ni...

apopun wa hepi... tenkiu marni temankan ai pi beli jam nih... XOXOXO

No comments:

Post a Comment

mekasih kerana sudi menconteng arang kat blog sayer

(^_^)V